Pomocy!!! Komp wariuje, 100%obciążenia procesora.

Autor: Piotr <vaferWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 16 Apr 2008 - 09:38:55 MET DST

Panowie i Panie, jestem w sytuacji podbramkowej bo jestem w trasie(spotkanie
służbowe) a mój laptop świruje. Długo się zaczął uruchamiać i ciągle mam 100%
obciążenia procesora nie zależnie od tego czy uruchomiona jest jakaś
aplikacja. Manager pokazuje aktywność jakichś dziwnych procesów np.2743204.exe
i temu podobnych, czyli ciąg cyferek.exe. To tylko moje podejrzenia, może
takie procesy są typowe dla winXP. Skanowałem MKSvirem online a także
Spydoctorem i nic to nie pomogło. Do tego od czasu do czassu pojawia sie
bluescreen... :( Pomóżcie bo jutro mam spotkanie, do firmy i informatyków
daleko...
Dzięki serdeczne z góry....