Re: co do autocada - 2d ?

Autor: JIL <abdesign_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Apr 2008 - 20:13:14 MET DST

>w robocie 2 gosci ma takie same kompy:
> P4-2,4Ghz, 512ram, gf4mx440.
> pracuja w Autocadzie, gdy xref'ują sobie jakies
> inne obiekty do projektu to odrobine chodzi wolno,
> tzn jak zaznaczaja dany obiekt to jest lag rzedu 2 sek.
> niestety to za duzo, na nowych kompach nie ma takiego problemu.
> niestety aktualnie firma nie ma kasy na nowe kompy wiec
> mozna co najwyzej cos dokupic i teraz co ?
> z czego najmocniej ciagnie taki autocad cpu czy gpu, czy
> moze i to i to, obciazenie pamieci jest nieduze, chociaz 512mb
> to dzis minimum uzytkowe.

Witam

nie wiem co robia ci "goscie" ale je bym sie zalamal
jakbym dostal do cada kompa 512MB ramu
rozbudowywalbym w takiej kolejnosci:
1.ram
2.cpu
3.gpu o ile wogole bym zmienial (zalezy od tego co robi uzytkownik cada)
mam w pracy maszyny (ok 40 sztuk najslabsze procki u mnie to
a64 3000+ p4d okolice 3) gdzie polowa
grafik to integry, ale zaden komp nie ma mniej niz 2GB ram
integry sa w kompach na ktorych jest tylko 2d robione
kilka kompow ma licencje na 3d studio i grafiki
pokroju gf6600/6800 w zasadzie zaden urzytkownik
nie zglaszal zastrzezen poza prosbami o ram :)

pozdrawiam