Re: monitor sie nie uruchamia podczas startu pc

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Tue 15 Apr 2008 - 19:22:50 MET DST

Użytkownik "LukaszKKK" <lukaszkkk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:op.t9m5cpvzrdw7ty@lukas...
> Witam
>
> Mam problemy z uruchomieniem komputera. Po wcisnieciu Power, komp sie
> uruchamia niby
> normalnie, ale monitor nie chce sie wlaczyc. Tak jakby karta grafiki
> nie podawala sygnalu na monitor. Dopiero po trzeciej lub czwartej probie
> uruchomienia "zaskoczy"
> i monitor sie wlaczy. Wyglada to troche tak jakby musial sie "rozgrzac"
> :).
>

> Nvidia 6800GT (PCI-E)
No popatrz , nie wiedzialem ze nvidia robila karty graficzne 6800gt :)
Szkoda ze jestes taki tajemniczy co do marek sprzetu bo np spotkalem sie z
identyczna usterka przy kartach 6800gs palita
- chyba z 5 egzemplarzy mi sie takich trafilo ze na zimno nie startowaly ,
trzeba bylo kilkukrotnego resetu aby zaczely dzialac -
jak juz zaczely dzialac to bylo ok az do kolejnego wylaczenia na kilka
godzin komputera.
Karty pojechaly do serwisu gwarancyjnego i zostaly wymienione na nowe.

pzdr