Re: Laptop dla starszego cz³owieka

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue 15 Apr 2008 - 17:36:55 MET DST

U¿ytkownik "Mark Topaz " <2berber@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:fu2euk$nqm$1@inews.gazeta.pl...
> Doxent <doxent@gazeta.pl> napisa³(a):
> Dziêki za propozycjê. Te¿ jestem fanem w/w wspó³czynnika :-((.
> Niestety chodzi o ekran 17,2? cala no i cena prezentu to raczej
> sprawa honorowa.

Asus A7U wygl±da na rozs±dn± propozycje cena oko³o 2700. Jedyny problem to
brak sterowników do XP na oficjalnej stronie. Z Vist± chodzi nienajgorzej
ale trzeba od¶mieciæ zaraz po kupieniu bo praktycznie wszyscy producenci
laptopów "uszczê¶liwiaj±" na si³ê u¿ytkownika zbêdnym oprogramowaniem np
Norton Antivirus, Synaptics, itp crapware.