Re: Compal JFL92 - 1.Odbiornik podczerwieni i 2.Bluetooth Remote Control

Autor: kffiatek <kffiatek.no_at_spam.op.pl>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 06:43:32 MET DST

5022749@wp.pl pisze:
> nieco inne ?;> no jasne ze za dużo... jeszcze nie słyszałem o
> przyzwoicie kosztującym programie :/ dzisiaj zacząłem szukać ale
> niestety kicha :/ o tym CIR'e mało jest w necie :/ a na allegro
> wcale:/ z otwartym kodem hmmy?? nie dokońca łapie ... tu masz linka

Chciałbym sterować zupełnie innymi rzeczami niż media playery w
windowsie. Najprościej byłoby mieć gotowy program, który komunikuje się
z urządzeniem i wysyła komunikaty do innych programów, by go poprawić na
moje potrzeby. Dlatego opensource byłby idealny:P

> do wersji 3.2 która na pewno jest darmowa : http://www.speedyshare.com/958378581.html

Zaraz ściągam, spróbuję po południu, bo czasu już teraz za dużo nie mam
teraz.

> Ty tego CIR'a miałeś od początku w Menadżerze?;> u mnie dziadostwa nie
> ma :/

Miałem, Windows Vista x64 sam nie miał sterowników, wyświetlił nieznane
urządzenie, ja wskazałem płyty jako źródło sterowników i sam znalazł.
Jeśli chcesz, są na niej stery też do XP 32-bit i Visty 32-bit, mogę Ci
podesłać, czy gdzieś umieścić po południu. U siebie mam tak, jak w
pierwszym poście. Problem polega na tym, że sprzedawca się wcale tym nie
chwalił, więc nie wiem czy to czasem nie jest też tak, że mam np sam
chip i dlatego urządzenie się instaluje, a elementu nadawczo-odbiorczego
już nie ma... Niestety komp na gwarancji, nie będę go otwierał, muszę to
sprawdzić inaczej.

pozdrawiam

--
Kffiatek