karta CompactFlash + przejsciowka PCMCIA = wolny transfer

Autor: komar <komar_at_125.cc>
Data: Tue 15 Apr 2008 - 14:33:09 MET DST

Witam,
kupiłem przejściowkę PCMCIA do kart CompactFlash, niestety okazało się,
że maksymalny transfer przy zapisie/odczycie danych z tej karty oscyluje
w okolicach 1MB/s, w systemie karta wykrywana jest jako dysk twardy +
kontroler IDE, pracujący tylko w trybie PIO (nie da się włączyć UDMA).
Karta po włożeniu do czytnika USB uzyskuje znacznie lepsze parametry
transferów.
Pytanie:
czy wolne transfery to wina karty czy czytnika? (Na innych komputerach
wyniki są takie same.). Nie mam niestety mozliwości sprawdzić na innej
karcie CF.

komar