Re: Jak "czyścić" procesor!?

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Tue 15 Apr 2008 - 13:03:33 MET DST

> Też mam durona 800 w stanie makabrycznym i działającego. Ale tez leży mi w
> zbiorach A1500, w którym dopiero przez silną lupę widać ukruszenie. I ten
> ani nie dygnie.

Wysuwam hipotezę, że zewnętrzne ukruszenia nie mają znaczenia, a ewentualne
pęknięcia i uszkodzenia wewnętrzne. Które mogą, ale nie muszą iść w parze z
ukruszeniem brzegów. Pewnie większość AMDków z tego okresu jest mniej lub
bardziej pokruszona, i niektóre z nich, w zasadzie niezależnie od stopnia
ukruszenia, mogą nie działać z powodów niezależnych.

--
Azarien