Podkrecanie Q6600, a DDR2 800 Mhz i inne?

Autor: <janneta_at_poczta.fm>
Data: Tue 15 Apr 2008 - 11:07:49 MET DST

Czesc
Mam zamiar kupic komputer, bedzie chodzil prawie 24h na dobe, beda
uzywane 4 rdzenie - rendering.
Chce go tez podkrecic mozliwie mocno, ale stabilnie, poniewaz kazde
dodatkowe Mhz przyspiesza proces renderowania. Wazna jest dla mnie tez
cena dlatego biore Q6600 a nie najnowszy wynalazek Intela, plyte z
P35, oraz DDR2 800 Mhz wszystko ze wzgledu na dosyc uczciwa cene :).
1. Jaka plyte z P35 wybrac ? Liczy sie stabilnosc, nieduza cena i
mozliwosci podkrecania.
2. Jakie pamieci DDR2 wybrac (sa o wiele tansze niz DDR3), do ilu
bedzie mozna podkrecic na nich procka?
3. Macie jakies swoje podkrecone konfiguracje jakimi mozecie sie
pochwalic - pomoze mi to dobrac sprawdzone pamieci i plyte i radiator
z wiatrakiem.
4. Czy zasilacz Corsair 500W bedzie ok do tego zestawu ? (krecony
Q6600 - najlepiej do 3-3.6ghz , 2xHDD 500GB, DVD, GF 8800GT, 4GB DDR2)
Dzieki za wszelkie wskazowki.
Pozdrawiam