łądowanie system-ów

Autor: BETON <brak_at_mejla.pl>
Data: Tue 15 Apr 2008 - 10:47:31 MET DST

WitaM
 postanowiłem dodatkowo oprócz xp zainstalować viste.
W tym momencie na dysku fizycznym nr 1 mam XP
na drugim fizycznym vista
mam w biosie mozliwosc wyboru z którego IDE ma ładowac system
ale jest to kłopotliwa zmiana w opcjach wyboru dysku a ten bios nie oferuje
przy starcie skrótu klawiaturowego "boot"
Myślałem o fizycznym wyłaczniku na obudowie poszczególnych dysków, ale moze
jest jakieśprogramowe rozwiązanie ? W bootsektorze któregoś dysku moze da
sie ustawić zeby ładował z innego IDE ? i było to dostępne z szybkiego
menu, jednak takiego które nie bedzie ingerowało na tyle ze po formacie
ktyóregoś z systemów ten drugi bedzie dalej mógł sie bezproblemowo
uruchamiać.