Re: Podłączanie dysków przez USB

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 15 Apr 2008 - 01:52:37 MET DST

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ftvkja$97f$5@news.lublin.pl...
> Nie. Jak się okazuje lapidarnych odpowiedzi często udzielają osoby, które
> czytają po łebkach wyciagając wyrwane z kontekstu wnioski. Przeczytaj
> jeszcze raz o co pytałem.

Wiesz OMSON, ja sie tobie dziwie... nie byloby szybciej zastanowic sie nad
taka lapidarna odpowiedzia i chociaz SPROBOWAC poszukac czegos na wlasna
reke? Watek trwal ponad 5 godzin, a rozwiazania szuka sie w minute. Jesli
wolisz na tacy, prosze, wybierz sobie rozwiazanie:
http://allegro.pl/search.php?string=sata+usb+adapter&buy=0&new=0&pay=0&personal_rec=0

polecam hasla w stylu "podepniesz KAZDY dysk"

Pozdrawiam
Michal