Re: bateria laptop SIEMENS FUJITSU

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Mon 14 Apr 2008 - 21:20:25 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Ino często od daty produkcji, a komputery potrafią wędrować
> od producenta do kupca nawet i pół roku.

Hmmmm....moim zdaniem klienta to nie interesuje ile czasu notebook wędrował
sobie od producenta do klienta końcowego przez wszystkich pośredników.
Dawno nie miałem karty gwarancyjnej od FS w rękach, ale wydaje mi się, że
była tam informacja, że producent udziela 12-miesięcznej gwarancji na
baterię od daty ZAKUPU a nie PRODUKCJI :)

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098