Re: bezprzewodowo przeslac obraz

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 14 Apr 2008 - 16:26:07 MET DST

On Sun, 13 Apr 2008 22:44:41 +0200, "soonic" <xxsoonic@op.pl> wrote:

>mala pomylka - raczej z komputera do projektora :)

Niektóre projektory mają wbudowany moduł WiFi. Do niektórych moduł
można dokupić. Ja mam np. w jednym miejscu Acera PD7280 z modułem
WP100. Jest do tego soft na komputer który wysyła Ci sygnał. Swoją
drogą ten moduł jest dedykowany dla rzutników Acera ale powinien chyba
działać też z innymi bo wyjściow daje sygnał na wejście video
rzutnika.

Zdrówko