Re: Płyta główna 2 CPU

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 14 Apr 2008 - 15:24:49 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "edek"
>Witam, chcia³bym z³o¿yæ komputer, który bêdzie robiæ za serwer. Chcia³bym
>jednak pos³u¿yæ siê sprzêtem z pó³ki konsumenckiej - zagadnienie do którego
>bêdzie wykorzystywany nie jest a¿ tak powa¿ne, by kupowaæ serwery za tysi±ce
>USD natomiast mi³o by by³o mieæ 2 dwurdzeniowe procesory, choæby "normalne".
>
>Proszê o rekomendacjê p³yt dwuprocesorowych, najlepiej tych tañszych.

Ale zdajesz sobie sprawê z tego, ¿e podej¶cie masz cokolwiek g³upie do
tego wszystkiego?
Albo nie potrzebujesz tej mocy i w zwi±zku z tym kupowanie dwu
procesorów cokolwiek mija siê z celem, albo warto jednak wy³o¿yæ te parê
z³otych wiêcej i kupiæ co¶ sensownego.
Zw³aszcza, ¿e desktopowe p³yty dwuprocesorowe to raczej high-end i do
tanich nie nale¿±.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I  am  Pink  Floyd of Borg: We don't need no
\  Kruk@epsilon.eu.org   / assimilation!