Re: Podłączanie dysków przez USB

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 14 Apr 2008 - 14:55:16 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> 1) Nie było mowy o komputerach przenośnych.
To może sprecyzuję, że chodzi mi o podłączanie do różnych komputerów
(starszych i nowszych pecetów a także notebooków -stąd pomyślałem o USB
właśnie)

> 2) Podłączanie różnych dysków roboczo-serwisowych do notebooka
> to często przeciętny pomysł.

Z jekiego powodu (nie chodzi mi o stałe podłączenie a tylko o
przenoszenie danych - coś w rodzaju pojemnego pendrive'a)?

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.