Re: jak najlepiej kopiowac dane z dysku z ntfs po smierci windowsa xp

Autor: <mishka_at_people.pl>
Data: Mon 14 Apr 2008 - 09:42:10 MET DST

>albo podpięcie dysku do innego kompa, na którym jest system który
>rozpoznaje ntfs.
to nie wchodzi w gre za duzo roboty w przypadku laptopa

>Darmowy Ubuntu.
czyli odpalam live cd z ubuntu i przegrywam co chce klikajac po
okienkach jak w windowsie?

>Np darmowy cd bootowalny ratunkowy systemrescuecd
no wyglada to super ale nie wiem czy nie bedzie dla mnie zbyt
skomplikowany z linuxem nie mialem za duzo doczynienia ale chetnie to
wyprubuje...

co do BartPE to juz probowalem i niestety nie dziala zamiast nazw
plikow i folderow pokazuje same dziwne znaki :)

dziekuje za oodpowiedzi byly bardzo pomocne....
czy ma ktos jeszcze jakies propozycje?

pozdrawiam i przepraszam za ntg