Zastępstwo wentylka na GPU Gainwarda ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Apr 2008 - 09:14:04 MET DST

Witam!

Jak już wspomniałem w temacie potrzebuję zastąpić oryginalnego coolerka
na karcie Gainwarda (GF 3 Ti 200) - tam coolerek to taki mały orb
przymocowany po skosie.
Niestety po 5 latach odmówił posłuszeństwa i przestał działać
(właśnie w momencie kiedy pucowałem sprzęt do sprzedaży).

Wartość całej karty to tylko kilkadziesiąt zł więc nie ma sensu
jakoś specjalnie kombinować - myślałem by wykorzystać jakiś coolerek
z czasów Pentium I (mam tego całą szufladę) tylko nie wiem jak
go przymocować do GPU - macie jakieś pomysły ?

Myślałem o takich klejach-pastach termoprzewodzących tylko czy
jest ona na tyle mocna by utrzymać ten coolerek do góry nogami -
tak jak to jest na GPU ?

Jakieś sugestie