Czy płyta główna "zobaczy" nowy procesor ?

Autor: tm <tm_at_tm.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:03:48 MET DST

Witam,

zamierzam kupić płytę główną Gigabyte P35-DS3P http://tinyurl.com/35jzw6
a do niej procesor Penryn E8400
piszą, że płyta obsługuje procesory w technologii 45nm więc niby nie
powinno być problemu ale z drugiej strony tu: http://tinyurl.com/ypv8a8
widać, że chyba dopiero od biosu F9 który został wydany 10 stycznia br.
http://tinyurl.com/ys3cat no i teraz pytanie:
z pewnością płyta, którą kupię będzie miała wcześniejszy bios niż F9 i
stąd rodzi się mój niepokój czy po włożeniu mojego Penryna - płyta
będzie go od razu "widziała" albo czy ewentualnie umożliwi bezproblemowy
upgrade biosu ?
Pozdrawiam

--
tm