Re: oszukać kartę graficzną

Autor: Alonso <kapkat_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:03:36 MET DST

> Kacper Lis wrote:
> Kompresuj obraz zipem przed wyświetleniem - może pomoże:)

- Co to ma być? Wstyd mi za was. A jak ktoś ma takie hobby, żeby uruchomić
dawny sprzęt? Ja mam takie pragniene, żeby na jednym z komputerów, które
rdzewieją gdzieś tam w piwnicy uruchomić Windowsa 3.11 i Unixa. Nie mam zbyt
wiele czasu i stąd ta zwłoka, ale daję słowo uruchomię starą maszynę i dawne
systemy będą śmigały, że aż miło. Ale czy to znaczy, że na tej grupie o
tych systemach operacyjnych i ewentualnych problemach sprzętowych pytać nie
wolno?

Pozdro!