Problem z RAID 1

Autor: Arno <artur.a.nowak_at_googlemail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:03:28 MET DST

Szukam porady - mam kontroler Sitecom CN-033 - Serial ATA PCI i dwa
dyski Segate 500 GB połączone w RAID 1. Wszystko świetnie działało pod
Win XP SP 2 do wczoraj. Dysk zniknął pod windowsem. Bios karty SATA
pokazuje dyski i nie ma tam żadnych błędów, kartę widać w Windowsie,
wrzuciłem nowe sterowniki, przepiąłem ją do innego slotu PCI i nic -
kartę widać, dysków nie (nie tylko partycji, ale w zarządzanie kompem -
> zarządzanie dyskami). Odpinałem już jeden dysk i drugi w nadziei, że
któryś pojawi się, ale efekt ten sam.

Co zrobić, żeby się upewnić, że to karta, zanim pójdę z nią do serwisu?