Re: macbook air

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:03:27 MET DST

RadoslawF pisze:

> Wszystko zależy od okoliczności. Idiotyzmem natomiast jest
> stwierdzenie że skoro jest WiFi to podłączenie skrętką
> jest zawsze błędem.

Ja mam w domu sieć WiFi, a jednocześnie desktopy pospinałem po kablu -
bo działa szybciej. Jednak do głowy nie przyszłoby mi kombinowanie tak z
laptopem, skoro jest w zasięgu radiówki.
Natomiast już za nic nie mogę zrozumieć narzekania na to, że ma za mało
gniazdek. Przecież na litość boską Apple wyraźnie poinformowało co było
ich celem, nawet nazwa lapka na to jasno wskazuje - zrobienie sprzętu z
myślą o działaniu bezprzewodowym. ;) Istnieje teraz tendencja do
eliminowania kabli, nie ich dodawania - bezprzewodowe myszki,
klawiatury, telefonu nie opłaca się łączyć z PC kabelkiem itp - u mnie
jest non stop połączony jeśli leży w zasięgu BT, więc mogę opisać SMSy z
klawiatury. Nawet PDA często synchronizuje pod BT. ;)

No i teraz uwierzyć nie mogę, że zarzuca się temu komputerkowi brak
gniazdek. Zwyczajnie jak ktoś go kupi (a kupi go wielu zapewne) to
znaczy, że nie są mu potrzebne. Jak komuś są potrzebne, to kupi
ThinkPada - proste. :)

BTW są już aukcje na Allegro i oczywiście... DUŻO drożej niż wynikałoby
z przeliczenia ceny $-->zł + transport + marża. ;)

No cóż - to co w USA sprzedaje się po cenie "dla ludzi" u nas oczywiście
chodzi w takiej, jaka obowiązuje na towary luksusowe...