Płyta główna i Pamięci

Autor: Magda <magdascib_at_interia.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:03:11 MET DST

WItam,mam płyte Giagabyte GA-946-S3 jak kupiłem zestaw komputerowy miał 2 x
1GB pamięci RAM KINGSTON DDR2/667 dokupiłem 2GB DUAL GOODRAM DDR2/667
włożyłem do komputera ale zamiast 4GB pokazuje mi 3GB.Są 2 gniazda żółte i 2
gniazda czerwone jak miałem 2 pamięci to były włożone w ganiazda zółte i
chodziły w DUALu gdy poprostu dołożyłem w gniazda czerwone to pokazywało 1GB
teraz włożyłem Kingstona w zółty i czerwony z Gooramami zrobiłem tak samo i
jest 3GB .Jak mam włożyć te pamięci aby pokazywało mi normalnie 4GB,moim
zdaniem przetestowałem już wszystkie kombinacje ,pamięci są napewno sprawne
(wkładałem pojedyńczo).Z góry dzięki za wszelkie info.Pozdrawiam