Re: macbook air

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:03:02 MET DST

Maciej Bojko pisze:

> JEDEN port USB? Bez Ethernetu? 13,3-calowy notebook bez napędu
> optycznego? Chyba jednak w tej samej lidze wolałbym jakiegoś
> Toughbooka.

Widzisz, ja mam podobny problem - chciałem sobie kupić Ferrari, ale
kompletnie mi się nie opłaca. Dowiedziałem się, że zagazować tego się
nie da, a sporo pali... Do tego nie ma z tyłu haka! Więc jak ja do tego
podepnę przyczepkę, żeby węgla na zimę przywieźć!? Nie... Za taką cenę
to ja wolałbym jakiegoś luksusowego Zetora. :P