Re: Co sądzicia o: Gateway 24 LCD SPVA 2485

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:02:58 MET DST

Dnia Fri, 18 Jan 2008 00:57:02 +0100, Jamajka napisał(a):

> Mam go przed sobią, pisz co chcesz wiedzieć.
>
> Albo przewiń do wątku:
> "Jaka max rozdzielczość na FX5200 po DVI - na 24 calowcu"
> gdzie napisałem o nim kilka słów!

> To nie prawda, było tak kiedyś z jakimiś CRT

> To byś 200 zł wtopił bo te monitory do 100% clony!
> W inne obudowie!

> U mnie cisza.

> Mój nie ma. Na ..-PVA to żadkość (choć jakiejść dziwnej
> serii 2185 przywiezionych do Polski zdarzały się, ale to wyjątek
> od regóły)

Jakoś zamieść tą twoją odpowiedź w wątku bo już sam nie wiem czy do mnie to
piszesz czy do tych co do mnie pisali? Cytujesz na zmianę mnie a za chwile
kogoś co mi odpisał. Przepraszam, nie obraź się, ale zamieszałeś strasznie
w tej odpowiedzi. Wracając do początku (bo tylko tam się pojawił cytat z
mojego pytania). Nie. Mam zdecydowanie nowszą kartę niż 5200FX (x1950). Bez
problemu obsłuży tą rozdzielczość (w pivocie też).