Re: Laptopy- jakie są najlepsze?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 08 Apr 2008 - 21:48:43 MET DST

> Mój trzyma na baterii ok. 2 godzin. Jak był nowy, to ciągnął ok. 3 do
> maks. 4 godzin przy pisaniu we Writerze. Ale nawet teraz te 2 godziny w
> praktyce wystarcza, bo na dłuższą metę prawie zawsze można znaleźć jakieś
> gniazdko. A jak komuś zależy na długiej pracy bez zasilania z sieci, to
> można kupić powiększoną baterię, albo drugą baterię.

moja obecna T61 ma powiekszona baterie i trzeba brac poprawke ze sporo
bateri ciagnie mocne podswietlanie ekranu.
jesli sa warunki do pracy przy ciemniejszym ekranie to oszczedza sie sporo
bateri.

dodatkowa bateria tez jest OK, np taka zamiast napedu CD. masz taki komfort
ze nie trzeba przerywac pracy a czas sie sporo wydluza. szczegolnie dobra
sprawa przy dlugich lotach samolotem gdzie nie zawsze jest prad w gniazdkach

--
pzdr
piotrek