Re: Upgrade BIOSU w Asusie bez stacji dyskietek

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:02:48 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Stacja dysków kosztuje 20 zł, można ją też na chwilę przekrę-
> cić z innej maszyny. Kabelek pewnie dostałeś z płytą. Nie
> widzę sensu kombinowania.

Kurcze znam kilka sposobów bez wchodzenia pod biurko i bez grzebania w
kompie, ten twoj jest chyba naaajgorszy :P

> PS. Programowanie z poziomu Windows, polecone w poście obok,
> jest dosyć niebezpieczne. Często działa, ale jednak lepiej
> go unikać jeżeli można ;)

No nie wiedzialem, albo mam straszne szczescie. Dziala mi ta metoda juz tyle
lat. Zawsze dla pewnosci mozesz pobrac ZIPa z BIOSem i wgrac plik z dysku.
Jak masz awersje to jeszcze mozna wczytać BIOS z poziomu BIOSU (np. z
pendrive'a albo kart SD wlozonej do czytnika) albo zbootować freedosa z CD
lub pendive'a. No ale zeby od razu wchodzic pod biuro i grzebać w kompie ;-)

--
pozdrawiam
      Mikolaj