Re: Terminale - sposób na zmniejszenie kosztów?

Autor: moscal moscal <qms.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:02:45 MET DST

Sławek SWP <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał(a):

> Chciałbym obniżyć koszty uruchomienia nowej sieci w firmie. Znalazłem
> urządzenie o nazwie terminal... Coś mi się kojarzy, że można tego używać
> "zamiast" PC-eta jeśli jest podłączone do lokalnej sieci z serwerem...

nio jak tylko tyle znalazles to lepiej sie nie bierz za to;)

u mnie koszt "terminala" to 480zl netto (taki zwykly komputer microATX, z
512MB ramu, bez dysku, bez cdroma, etc.)

pierwsze i najwazniejsze to przepustowosc sieci;) jak masz wiecej komputerkow
to minimum 1Gbit, bo inaczej sie zapcha;) jak uruchomisz dzwiek, napedy
lokalne, etc:)

nastepnie przelicz kosty licencji czy ci sie oplaci, takie terminalowe troszke
drozsze;) ja bazuje na linuxie wiec mnie ten problem mniej dotyczy;)

a ostatecznie to serwer, koszt takiego znosnego to cos kolo 9 tys netto...

ale wygoda dla administratora bezcenna:D