Re: Chyba padnę, co za czasy nowy notebook za 1300 zł

Autor: ATK <atk1.atkWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:02:35 MET DST

> Tak a w laptopie najgorszy syf. Komponenty niemarkowe - kiepska matryca, dysk
> samsunga, pamięć goodram, dvd od benq i chińska klawiatura :D :D
>
> Laptopy rzeczywiście bardzo staniały. Jednak lapa za mniej niż 2000 zł nie
> wziąłbym do ręki. Przyzwoite są dopiero po 3000-4000 zł.

Zgadzam się, że tam 1. konfiguracja do bani (na ogół na celeronie, a kto dziś
chce miec celerona ? :) ) 2. podzespoły ładują kiepskich firm -
chińsko-koreańsko-tajwańsko-vietnamska "jakość" 3. taki laptop już na starcie
jest przestarzały. Ale jak ktoś potrzebuje np. do pisania tekstów w Wordzie i
wysyłania mejli do cioci to może wystarczyć taka tania "maszyna do pisania".

ATk