Re: Laptop - generalnie

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 08 Apr 2008 - 21:32:57 MET DST

> Masz rację. Dlatego ja kupiłem Lenovo T61 ale teraz zastanawiam się czy
> nie popełniłem błędu bo liczyłem na wyższą jakość. Na naprawę matrycy
> czekam już 10 dni a mam gwarancję NBD albo raczej NBDR (ale to okazało się
> już po zgłoszeniu usterki).

wyjatkowy pech, przez moje rece przeszlo bardzo wiele Lenovo T4x i T6x a
obecnie mam do czynienia z dobra setka T60 i T61 jak nie lepiej i z zadna
niema problemow.
szczerze to od paru lat jak mam do czynienia z ThikPadami nie mialem
uszkodzonej matrycy(mowie o takim uszkodzeniu bez ingerencji uzyszkodnika:)

co do serwisu to gdzie oddales notebooka?
bo od pewnego czasu CSS Beskidy daje strasznie w kosc z terminami(Lenovo
mialo rozwiazac z nimi umowe serwisowa:)
a jesli nie oddales do CSS Beskidy to zapytaj serwis gdzie oni odsylaja
notebooki, moga nie na wszystkie naprawy miec autoryzacje i moze sie okazac
ze oni tez odsylaja do CSS Beskidy.

--
pzdr
piotrek