Re: zakup laptopa - porada

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:02:14 MET DST

Dnia 2008-01-17 07:52, Użytkownik Piotr Rezmer napisał:

> Ja mam 15" i nigdy nie narzekalem na mase czy rozmiary. A 12-13" to
> zapewne mniejsza rozdzielczosc matrycy co oznacza gorsze warunki do
> programowania. Poza tym odbiorca jest STUDENT czyli osoba z natury
> przygotowana do noszenia duzej ilosci browaru :) do akademika. Poradzi
> sobie...

Wiesz troszeczkę inaczej jest nosić laptopa na trasie mieszkanie -
samochód i samochód - firma a inaczej osiem czy dziesięć godzin
dziennie na własnych plecach.
Co do rozdzielczości to można mieć 1200x1024 na 13 calach a można
1280x800 w 15 i do programowania to ja raczej polecał bym tę
pierwszą. Do oglądania filmów 15 calowa będzie lepsza, ale nie
wybieramy sprzętu tylko do tego celu. :-)

Pozdrawiam