Re: Refleksja o kartach graficznych

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:02:11 MET DST

ikov wrote:

>Czas zaciera kolory :)

>MotoGP (chyba tak to było), chyba nawet Prince of Persia w
>najwcześniejszej wersji - liczyło się to, by było na ekranie widać
>akcję, a reszta...

Fumfel miał XTka, z Herculesem, graliśmy w Larrego, niedługo potem ja
dostałem w łapki 286kę z twardzielem (chyba 40MB?) marki Hyundai, z MS
DOSem boxowym :) dyszkietki i knika opasła (do dziś mam!). Karta SVGA,
hoho, kupiłem w sklepie DeluxePainta III Enh. i tak mi do dziś zostało
:) No i gierki super-grywalne: pierwsza gierka - Alley Cat, super były
Another World, Prehistoric, F117, F1GP z Microprose, Pang, przygodówki
z Lucas Arts, hehe, to były czasy, długo by wymieniać. Muzyka z
beepera, potem Covox (jak się ten player nazywał.... taki WinAmp
pełnoekranowy..., działał on wogóle z Covoxem, bo z blasterami
pierwszymi na pewno, pełny czad, w czym to wtedy AxelF i inne hity
były zapisywane? :)

To były czasy... :P

Pozdrawiam

Grzegorz