Re: Refleksja o kartach graficznych

Autor: ikov <ikov1_na_g_at_zecie.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:02:10 MET DST

> AT286 + koprocesor 287, pamięci SIPP (łącza szpilkowe), dysk twardy
> 40MB, oddzielny kontroler dysku twardego + portów COM,LPT. Mówi to Panu

To już nie historia, tylko prehistoria :)
Dziś, żeby system działa przyzwoicie trzeba min 1GB RAM, grafikę min.
128MB, procesora kilkugigahercowego i kilku-kilkunastu giga miejsca na
dysku. A kiedyś pomstowałem, że windows 98 ma za duże wymagania na
tamtego peceta...
Ale tych dziesiątek godzin spędzonych nad Civilisation, SimCity2000,
Doom3D lub nawet Dune i najstarszej Atlantis - nikt mi nie zabierze :)

--
# apt-get remove everything --purge