Re: tanie użytkowanie drukarki

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Tue 08 Apr 2008 - 20:20:25 MET DST

news:2008040816554900@grush.one.pl...

> Ale "niezawodność laserowa" jest już nie do dogonienia dla
> atramentówek. Nie spotkałem jeszcze "plujki", która po kilku-
> miesięcznej przerwie w eksploatacji drukowałaby absolutnie
> poprawnie. Laserówka -- bez problemu.

Oczywiście, zwłaszcza jak przerwa jest z powodu braku atramentu i jego
resztki wysychają w kanalikach. Ale laserowki też mają swoje fochy.

> Poza tym zostaje kwestia kosztów - laser zawsze jest tańszy
> w eksploatacji - oraz rozmazywania - niezależnie od stosowa-
> nego przez atramentówkę tuszu.

Te argumenty to już przeszłość. 4 grosze (wcale nie rekord) za stronę mono
na oficjalnym atramencie, a na rozmazywanie są tusze wodoodporne. I
większość jak dobrze wyschnie, to się już nie rozmaże.