zakup laptopa - porada

Autor: <braszek_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:02:01 MET DST

Witam

Powoli robię przymiarki do zakupu laptopa. Po przeczytaniu wielu
informacji na grupach wybór wstępnie padł na ThinkPad R61 NF55WPB.
Dodam, ze jestem studentem infy i bede z niego korzystał głównie do
programowania. Duże znaczenie ma dla mnie wysoka rozdzielczość
matrycy. Zastanawiałem się nawet nad laptopami 17". Czy w cenie do
4tys możecie polecić coś "lepszego" ? A moze lepiej kupić serię T z
gorszymi parametrami (np. T60 T5500 UY163PB) ? Do tej pory używałem HP
nx6110 i byłem zadowolony z tego laptopa. Będę wdzieczny za sugestie.

Znalazłem sklep w stolicy, w którym wybrany przeze mnie laptop jest
oferowany za 3475zl. Jeśli ktoś wie, gdzie mogę kupić taniej (w
mazowieckim ;) ) to będę równiez wdzieczny.

Pozdrawiam
Paweł