Re: macbook air

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:01:55 MET DST

MadMan wrote:
> Rzeczywiście, drogo. Ja za mojego X40 (ciut cieńszy, ale np. mniej
> portów) dałem 1500 zł + wysyłka, w komplecie stacja dokująca.

Ja za X31 dałem 1400. Dock, 1GB, dysk 60GB 8MB 5400, nagrywarka, bateria
działająca grubo ponad 3h. W dodatku sprzęt jak nowy - refirbished.
Oczywiście trzeba mieć duże szczęście - takie aukcje znikają w jednej
chwili. Co nie zmienia faktu, że się zdarzają - w listopadzie ktoś
sprzedał X31 za... 700 zł (KT) i nie wyglądało na to, by aukcja była
ustawiona (z opisu wynikało, że sprzedawcą jest kobieta nieświadoma
wartości laptopa).
W zasadzie jedyny problem to brak normalnej gwarancji, ale akurat IBM są
popularne i części zamienne można dostać bez problemu. Poza tym to mało
awaryjne maszyny.

Fakt faktem, większość notebooków na Allegro to szrot, w dodatku dość
drogi. Ale i tak widać kolosalny postęp w stosunku do tego, co mieliśmy
kilkanaście miesięcy temu. Ceny lecą na łeb, wybór jest coraz większy.

k,