głośne nowe chiefteki?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:01:46 MET DST

Właśnie przyszła przesyłka z pronoxu. Między innymi zasilacze chieftec
gps-450AA-101 A (450W, 12cm wentylator itp)
Wszystko fajnie, ale wentylatory burczą jak w starych zajechanych AT...
Po włączeniu jest cicho, a po chwili pracy, gdy się już trochę nagrzeje
i powinien przyspieszyć - śmigło wpada w paskudny rezonans, stuknięcie w
zasilacz lub dotknięcie smigła czymś (przez kratkę) - powoduje cisze na
parę minut. Stwierdziłem że jedna sztuka widać poraszka, ale przełożyłem
już 2 i każda tak się zachowuje!
Jak tam u was z jakością chiefteców?
Chyba muszę przełożyć śmigła w zasilaczach, bo nie mam czasu na
reklamacje z powodu hałasu - komputery muszą działać jutro :/