Re: Chyba padnę, co za czasy nowy notebook za 1300 zł

Autor: Adam <adam_sojarski76_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:01:34 MET DST

> To nie notebook, to Acer....

Bez przesady, sam kupiłem używkę HP, ale u znajomych
często widuję acery, i prezentuje się całkiem ok, przynajmniej
przy wykorzystaniu stacjonarnym, co wbrew pozorom jest
bardzo częstą opcją.

A pytanie do M..., co to za notebook był w MM po 1500zł?
Bo ja tez rok temu biegałem po marketach i szukałem coś taniego
i nic w takich cenach nie było, najtańsze Acery były po 2300 zł.

W ElectroWorld były jakieś cudaki na egzotycznych prockach 1Ghz.
po jakieś 1600zł.