Re: macbook air

Autor: Jacek Wojaczyński <kocurek_at_post.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:01:27 MET DST

RadoslawF napisał(a), :

> Lepszy bo wolniejszy czy lepszy bo tańszy ?

Lepszy, bo lepszy dla mnie.

Tańszy na pewno, a cena ma dla mnie też spore znaczenie.

W pracy siedzę teraz przy IBM Lenovo T60 i muszę powiedzieć, że jest to
bardzo wygodny sprzęt do pracy, bardzo przyjemnie pisze mi się na nim
teksty, działa szybko i nawet bym sobie takiego kupił do domu, ale jak
na mój gust jest trochę za ciężki (żeby go np. brać ze sobą do łóżka).

A wracając do tego x31 - wygląda mi zupełnie podobnie do tego T60 na
którym pracuję - więc dlatego wydaje mi się lepszy, poza tym można na
nim pracować pod Microsoft Windows XP - a to już też rzadkość w notebookach.

A poza tym ma więcej złączy:
Ethernet 10/100MBit, Modem-Port V.90, IrDA, WLAN (802.11b), Bluetooth
Stack Serwer, 2 x USB 2.0, 15-stykowe D-Sub (wyjście na monitor),
Infra-red, RJ-11, RJ-45, IEEE 1284 (parallel), Fire Wire (IEEE 1394),
Wejście na mikrofon, Wyjście słuchawkowe, Compact Flash card slot,
Wejście zas, 1 x PC Card Slot type II

No i waży dokładnie tyle samo co ten Macbook (1,35 kg.)

Pozdrawiam