Re: Szukam monitora LCD 24-27 cali (raczej nie TN)

Autor: Player <player_at_nooooooooooooooooooooooooo.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:01:25 MET DST

> Przyjazne dla oczu to chyba wszystkie LCD są :)

oj niestety nie, zakres regulacji jasności, stabilnośc pracy lamp w całym
zakresie zeby nie migały i kilka innych problemów

> a o GATEWAY mam średnie zdanie, niby niezły, ale co to za firma ?

gateway w polsce to odpady poserwisowe z rynku USA gdzie ten sprzet jest
rownie popularny jak dell czy hp, jednak mozna u nas trafic na dobre
egzemplarze w atrakcyjnej cenie nawet 1500zł

> Monitor LCD HP LP2465 24'' LCD Display, LCD,1920 x 1200 WUXGA -
> http://www.ceneo.pl/271230
>
> wyglada OK, ale jaka ma matryce ?

SPVA, dobry sprawdzony monitor

> Jednak 2200 za 24 cale to sporo ! To wolałbym za 2500 zł ACER 26" !

26" to tak naprawdę 25.5", acer jest o wiele uboższy