Re: szukam dobrego programu do sprawdzania HDD

Autor: Michal <fred4u_at_wywalto.wp.pl>
Data: Tue 08 Apr 2008 - 18:38:17 MET DST

> Nie. Ale jest kilka grup o oprogramowaniu.

Jakaś moda tutaj panuje, żeby w miarę możliwości nie pomagać innym :/

Jak dla mnie jest dość istotną różnicą kwestia pytania o specjalizowany
program diagnozujący sprzęt, a np. pytaniem o konfigurację klienta poczty.

> Dobre programy do testowania dysku, to tak jak ci napisano, te od producenta
> danego dysku.

Niekoniecznie. Programy producenta mogą maskować niewygodne informacje
(np. o relokowanych z powodu niedoskonałości procesu produkcyjnego
sektorach).
Programy niezależnie nie muszą uprawiać takich sztuczek.

Pozdr.,
Michał