Re: problem z transferem na hdd

Autor: owp <owp_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:01:12 MET DST

> masz wirusa zwanego vista:
> http://forums.nvidia.com/lofiversion/index.php?t28014.html

Hmm. Najpierw myślałem, że to przez mks, bo po wyłączeniu naprawiło się, ale
potem znów to samo. Dziwna sprawa, gdy restartuję komputer czasem jest
wszystko w porządku, jednak po 5-10min. znowu zwalnia. Nie wiem, czy coś się
włącza w viscie... Gdyby ktoś znał rozwiązanie, to proszę o podzielenie się
tu :)
Pzdr
owp