Re: macbook air

Autor: Maciej Bojko <maciej.bojko_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:00:59 MET DST

On Wed, 16 Jan 2008 04:23:07 +0100, Fiodor <fiodor@post.pl> wrote:

>jak najbardziej powaznie, slyszales o targecie?

To kto jest targetem?

>zwykle campaniele ma hotspot

Nie mam pojęcia, co to ma być "zwykle campaniele".

>ok, zakladamy ze po przyjechaniu maluchem
>do hotelu marki "gmina" masz tylko
>kabel, Apple USB Ethernet Adapter dostepny
>w akcesoriach cie zadowoli

Aha. Wozić ze sobą dodatkowy szpej do notebooka. I jeszcze jednego
konkurenta do jedynego portu USB. Brawo.

>myszy? do takiej maszyny?

Tak. Myszy. Do takiej maszyny.

>sory ale po co podlaczyc ipoda i trzymac go tam?
>rozumiem ze synchronizacja muzyki i filmow?
>5 minut ipod odlaczony,

I w tym celu muszę odłączyć wszystko inne. Great.

>coraz bardziej mnie zadziwiasz, drukarke?
>no pal licho mozesz przeciez wozic to
>koromyslo ze soba,

W domu. Na biurku. Stoi. Można podłączyć do niej komputer. Ale nie
taki, który nie ma wolnego portu USB.

>masz usb w koncu
>jak ci malo za 15 zyli masz hub
>z 5 sztukami, czujesz sie teraz lepiej? ;)

To ile już tego dodatkowego szpeju wozimy? Adapter ethernetowy, hub
USB? Normalny laptop po prostu ma porty USB i Ethernet.

>target,target, u nas to jeszcze modemy
>telefoniczne beda przez 100 lat

Tu nie rozumiem. Czy Air jest targetowany na rynki, gdzie nie ma
telefonii komórkowej? Jeśli tak, to za drogi, tam i 100 dolarów to
sporo.

>w kamerze tylko firewire?

I jeszcze analogowe sygnały wizji.

>echh, ty pecetowy polaczku! ;)

Zbastuj. Mniej ad personam.

>ee, az dziw bierze ze masz taka "super technologie"
>jak internet, bez urazy ale czepiles sie, nic wiecej
>nie szkoda ci nerwow?
>masz 3 rodzaje laptopow w serii appla
>macboka, macboka pro i macboka air,
>sadzac po tobie dla ciebie bylby pro

Nie. Dla mnie byłby raczej jakiś Toughbook z serii "business
ruggedized". Apple wreszcie nauczyło się, jak zrobić laptopa poniżej
dwóch kilo (powyżej tego limitu po prostu nie rozmawiamy), ale jakim
kosztem?

>twoja historia:
>jest pewien pan, wybiera sie do innego miasta
>zabierajac do plecaka ipoda, drukarke, aparat,
>kamere, mysze, komplet akcesorii,
>laptop fujiutsu, wsiada do pociagu rozklada sie
>w przedziale klasy 2 dla palacych,
>podlacza wszystko, troche ciezko bo w przedziale scisk
>i nie ma gdzie rozlozyc akcesorii, ok all podlaczone
>ipod, drukarka, mysz, kamera i aparat, uruchamia
>system, w miedzyczasie wyciaga telefon i pisze sms-a
>jest zadowolony bo ma na cd najnowszy film w divix
>i moze go sobie wlaczyc, ludzie patrza i zazdroszcza
> [...]

?...
Napisz po prostu "jesteś głupi i masz wszy", będzie krócej, a
praktycznie do tego samego się sprowadza.

Wiesz co? EOT z mojej strony.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com