Re: macbook air

Autor: Jacek Wojaczyński <kocurek_at_post.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:00:58 MET DST

Fiodor napisał(a), :

> no prosze cos nowego
> http://www.apple.com/macbookair/

No fajny, ale... trochę ciężki (1,36 kg.) żeby go nosić ciągle przy sobie.
Poza tym: Installed Software: Mac OS X v10.5 Leopard - ja osobiście
wolałbym WinXP.

No i gdyby w standardzie był SSD to byłaby to naprawdę ciekawa oferta.

A tak to teraz nadal nie wiem jakiego notebooka kupić. Szukam czegoś
małego, lekkiego
(powiedzmy, że 1,00 kg to max).
Początkowo myślałem o Asus EEEPC 701, ale to ma z kolei ciut za mały
ekran - za dużo
jest tam zmarnowanej powierzchni, niestety.

Pozdrawiam