HP LasrJet 1600 sterowniki pod win98

Autor: Justyna Morawska <summerrain_at_op.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:00:56 MET DST

Witam,
Kupiłem drukarkę HP color LJ 1600 w której opisie (gdzie nie zaglądne) jest
informacja o dołaczonych sterownikach pod win 98 ale niestety prawda jest
taka że ich nie ma. Nie ma ich takze na stronie producenta! Zadzwoniłem do
hp i dowiedziałem sie, że latem 2007 hp je wycofało i nie ma zamiaru ich
udostępnić i mają mnie w d...

Czy ktoś z szanownych grupowiczów jest w stanie mi pomóc? Może ma ktoś takie
sterowniki?

pozdrawiam

Mariusz Morawski