Re: Drukarka laserowa

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:00:56 MET DST

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
wiadomości news:fmjgs0$7e7$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości

> w 100% sie zgadzam

> no wlasnie tutaj niekoniecznie sie zgodze :)
> uzywam K550 od prawie roku i musze przyznac, ze mnie sporo rozczarowala...
> Do wydrukow szybkich, biurowych jest OK, ale do grafik i zdjec sie nie
> nadaje - lepiej sie Photosmarty sprawuja, co wiecej, nawet starsze
> officejety drukowaly ladniej. Za to rzeczywiscie to jest tani wydruk na
> oryginalach HP.

Ty się ze mną nie zgadzasz, za to ja z tobą w 100%. Oczywiście K550 była
pomyślana jako alternatywa dla lasera i jest dobra w typowo laserowych
zastosowaniach. Grafika jeszcze jako tako, ale zdjęcia z pewnością nie są
jej mocną stroną. (mechanizm K550 nie jest nowy, ma już chyba z 10 lat) Ale
Magdalena pytała o laser chyba nie z myślą o drukowaniu zdjęć. Dla niej K550
może być rozwiązaniem.

> Wlasciwie we wszystkich drukarkach HP klasy Home Office i Small Office.
> Dopiero w duzych biurowych kombajnach zaczyna sie separacja bebna.

Dokładnie.