Re: 7600GS i nowe gry

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:00:53 MET DST

Użytkownik "edi" <no@mail.com> napisał w wiadomości
news:fmis0d$2ed$1@news.onet.pl...
> Witam
> jak wygląda wydajność 7600GS w nowych grach?Czy da sie na low ewentualnie
> lekkie medium pograc w 1024 *768 ? Głównie interesuja mnie takie tytul
> jak Wiedzmin, NFS Prostreet, UT3.

* Mam asusa na pasywniaku - wiedźmin daje radę w 1024x768-ale
(zależnie od rozdziału w sumie) zdarza mu się mocno
ciąć. To dobry wbór i da radę pograć. Za stówę więcej można
by pomyśleć o zdecydowanej poprawie, ale jeżeli wymagania
nie są za duże - 7600GS wystarczy. Sam mam pasywne i chyba
polecałbym jednak aktywne chłodzenie do wymagającego grania.

ZDrawim.