Re: Wylacza sie i nie wiadomo dlaczego

Autor: <semmac_at_op.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:00:50 MET DST

On 15 Sty, 21:43, gabriel <gabr...@brama.waw.pl> wrote:
> sem...@op.pl pisze:> A co tu sprawdzac i jak? A wlasciwie po co? Przeciez sprzet nowy. Z
>
> Nowy i co z tego? Sprawdź RAM porządnie - memtest86+ - nawet chyba można
> bootowalną płytę pobrać.
>
> --
> Gabriel

Ok, sprawdze, choc nie wiem co by to mialo wykazac. A przy okazji,
zauwazylem ze w wielu przypadkach (ale nie we wszystkich) kiedy sie
wylacza, to procek jedzie na maksa (temperatura maksymalnie 2-3
stopnie sie podnosi) i w task menagerze widac, ze proces ashserv.exe,
czyli proces Avasta pozera cala moc procesora.