Re: Ile wytrzymuja drukarki laserowe?

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:00:46 MET DST

Bwq pisze:

> A da się drukować bez tonera i ze zużytym bębnem?

bez tonera owszem nie, ale zużyty bęben nadal "działa".

> Co to?

Czyszczenie resztek papieru, czasem przesmarowanie tu i tam odpowiednich
rolek. Dla mnie to tak jak z samochodem i rozrządem w nim :) Można
jeździć ile wlezie, dopóki w końcu coś nie strzeli :)

> Mamy w firmie HP 1012. Ma już natłuczone 32 000 stron i działa. Pytam,
> bo chciałbym wiedzieć, kiedy padnie.

Wszystko zależy od warunków eksploatacji i pojedyńczego egzemplarza -
mnie się trafiła felerna OKI i tak się jakoś z nią borykam :)