Re: Czy to dobry zestaw?

Autor: gabi <angelgab_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:00:38 MET DST

Użytkownik "Michal" <nospamplease@o2.pl> napisał w wiadomości
news:fmgo3s$h74$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Odnośnie Vobisu - Wrocław/ Bielany:
> dobra obsługa bez przemądrzałych burków;
Ja bylem w CH Czyżyny w Krakowie. Facet dosyc mily, ale mnie najbardziej
dobil fakt, ze na kazde pytanie o zmiane:
systemu, dysku, karty i czegokolwiek - odpowiedz brzmiala "nie". Szkoda, ze
maja tylko dany zestaw i tyle. Zero modyfikacji.
Z niczego nie mozna zrezygnowac, niczego nie mozna dodac.

> Reklamacje: po drugim dniu od zakupu aparatu znalazlem bada na matrcy -->
> aparat wymieniono od ręki mimo, że wcale nie musieli bo producent
dopuszcza
> to jako normę;
> drugi zakup: LCD, sprzedawca zasugerował aby podbić kartę gwarancyjną
> dopiero po tygodniu, bo w razie wystapinia jakiś bad/sub pixeli i innych
wad
> wymienia od reki na nowy;
> raty: poza ubezpieczeniem, z kórego można zrezygnować nie ma żadnych
> dodatkowych kosztów,

No to wlasnie byl ten efekt przewagi konkurencyjnej nad innymi sklepami,
ktore znam.
Dlatego tak bardzo to rozwazalem.

> --> ja tam lubie ten sklep, i jeżeli miałbym kupić lapa wiele nie
> przepłacając to w 1 kolejności wybrałbym vobis

Akurat nie szukam laptopa:)

--
gabi