Re: Cichy Laptop

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:00:26 MET DST

> IBM już od około dwóch lat nie produkuje komputerów klasy PC.
> Przez jakiś czas Lenovo malowało znaczek IBM na swoich produktach, bo
> wykupili do tego prawo od IBM. Ale teraz już nawet nie malują. Tak więc
> jeżeli chcesz kupić nowy komputer IBM, to będziesz musiał kupić
> serwer...

wiem o tym doskonale i pisalem wielokrotnie na ten temat.
nawet cytujac co napisalem "jako druga strone barykady mam IBMa(obecnie
Lenovo) " masz informacje ze obecnie to jest Lenovo wiec niewiem co ma
wniesc twoj post do naszj dyskusji :)

napisalem o modelach Txx ktore sa obecnie produkowane przez Lenovo, a
poprzednio przez IBM.
model sie nie zminil, tylko znaczek producenta

--
pzdr
piotrek