Re: Jaka max rozdzielczość na FX5200 po DVI - na 24 calowcu

Autor: Smartons <smart_at_alfa.beta.gama.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:00:25 MET DST

Mon, 14 Jan 2008 23:30:13 +0100, na pl.comp.pecet, Jamajka napisał(a):

> Sprawdziłem i wg. wikipedi mój kabelek to single link
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interface
> choć wg. tej strony WUXGA (1920×1200) @ 60 Hz (154 MHz)
> powinno pujść na single link!
>
> Jak to jest w praktyce? Jak max częstotliwość na single link?

W praktyce to jest tak ze masz dobry kabel a kiepska grafike

jesli chodzi o FX5200 to zupelny gniot jesli chodzi o złącze DVI
ciezko jest ustawic na DVI 1680x1050 a co dopiero rozdz. 1920x1200
zmiana karty rozwiąże problem... (lub moze ktores z nowszych sterownikow
NVidi?)
jesli mam doradzic to dla tej rozdz. DVI bezpiecznie rozpoczalbym szukanie
od GF7300 do gory, nie wiem jak zachowywaly sie GF6xxx na DVI, ale nie
ryzykowalbym w starociach, ATI tez mialy swoje probemy na DVI ale nigdy nie
mialem zadnej ATI wic nie bede sie wyposiadal